راه‌اندازی مترو، مطالبه مردم قم است
راه‌اندازی مترو، مطالبه مردم قم است
مسگری راه‌اندازی مترو را مطالبه مردمی دانست و گفت: راه‌اندازی مترو و تهیه واگن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد اما نیاز به اقدامی جهادی و حمایت بیشتر دولت در این بخش است و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبه به‌جای مردم در راه‌اندازی مترو باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل و ترافیک اظهار داشت: حوزه حمل‌ونقل یکی از بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر کشور است که نیاز دارد به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و این نگاه در شهر قم و با توجه به حرکت به سمت توسعه حیاتی‌تر است.
وی توسعه حمل‌ونقل عمومی را نیز یکی از اولویت‌های مهم هر شهر دانست و افزود: توسعه حمل‌ونقل عمومی علاوه بر تمام ضرورت‌های آن برای کنترل ترافیک و ارائه خدمات به مردم یکی از اولویت‌های کلان‌شهرها است زیرا هر چه حمل‌ونقل عمومی یک شهر به‌روزتر و کارآمدتر باشد شاهد آلودگی هوای کمتری خواهیم بود.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: بر اساس همین ضرورت امروز یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری توسعه حمل‌ونقل عمومی بوده و در شهر قم این بار را ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بر دوش داشته و بعد از سال‌ها هنوز شهر منتظر راه‌اندازی خط مترو بوده و این تأخیر نمره منفی برای مدیریت شهری است.
وی با یادآوری انتظار مردم قم برای راه‌اندازی مترو گفت: راه‌اندازی مترو و تهیه واگن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد اما نیاز به اقدامی جهادی و حمایت بیشتر دولت در این بخش است و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبه به‌جای مردم در راه‌اندازی مترو باشیم.
انتهای پیام/