لزوم توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در هسته مرکزی شهر
لزوم توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در هسته مرکزی شهر
صابری با اشاره به اهمیت توسعه حمل‌ونقل عمومی شهر قم گفت: افزایش ناوگان اتوبوسرانی و بهبود خط اتوبوس گردشی پیرامون حرم حضرت معصومه (س) در کنار راه‌اندازی مترو در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری با اشاره به نام‌گذاری روز ملی حمل‌ونقل اظهار داشت: روز ۲۶ آذر و اقدام جهادی کامیون‌داران روزی تاریخی در تقویم انقلاب رقم زد و نشان‌دهنده اتحاد مردم ایران و آمادگی مردم بر لبیک گفتن به رهبری است.
وی به توسعه حمل‌ونقل شهری اشاره کرد و افزود: با همه پیشرفت‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل در شهر قم داشته‌ایم اما هنوز نیاز به تدابیری برای توسعه حمل‌ونقل عمومی داریم و باید مترو نیز به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی به‌عنوان دو بخش مهم در حمل‌ونقل عمومی شهر قم نیاز به توسعه و نوسازی داشته و راه‌اندازی مترو بخشی از بار ترافیکی شهر را مدیریت خواهد کرد.
وی در پایان مطالبه مردم بر خرید خودروهای برقی پیرامون حرم را نیز یادآور شد و گفت: با بهبود خط اتوبوس گردشی پیرامون حرم مطهر و خرید ماشین‌های برقی، مشکلات هسته مرکزی به‌خوبی مدیریت می‌شود. در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز خرید اتوبوس جدید برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی دیده می‌شود.
انتهای پیام/