تجمیع هیئات و هنرمندان حرکت جامعه را به سمت توسعه تسریع می‌کند
تجمیع هیئات و هنرمندان حرکت جامعه را به سمت توسعه تسریع می‌کند
محرری با تاکید بر همکاری و تعامل هیئت ها با هنرمندان گفت: هیئت به‌عنوان رساترین رسانه، فرصتی برای ارتقاء فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در اختتامیه دومین سوگواره عکس مشعل در قم تلفیق هنر و مذهب را ابتکاری خلاقانه دانست و اظهار داشت: هیئت به‌عنوان رساترین رسانه، فرصتی برای ارتقاء فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه است.
وی هیئت را سپری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و افزود: باوجود تهاجم همه‌جانبه دشمن به انقلاب اسلامی هیئت‌های مذهبی می‌توانیم این توطئه‌ها را خنثی کرده و با این تشکل مردمی قوی به سمت جلو حرکت کرد.


رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: جذب جوانان به هیئت باید به‌عنوان مهم‌ترین فرصت برای مسئولیت بخشی به جوانان دیده شود تا این کارکر هیئات دوباره احیاشده و مانند ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی شاهد تربیت جوانانی باهمت و توانمند باشیم.
وی استفاده از رسانه برای معرفی ظرفیت‌ها و امکانات هئیات مذهبی را پیشنهاد داد و گفت: هیئت و رسانه می‌تواند در کنار هم قرار گیرند تا جوانان دوباره جذب این تشکل‌های مردمی و انقلابی شده و به شکلی به‌روز و با شرایط جدید فعالیت خود را آغاز کنند.


محرری در پایان یادآور شد: ورود هیئات به حوزه فرهنگ و هنر و استفاده از اهل هنر توانمندی این تشکل مردمی را چندین برابر کرده و باید امکان حضور هنرمندان را در این بستر انقلابی و اسلامی فراهم شود تا حرکت به سمت توسعه با کمک جوانان تسریع شود.
انتهای پیام/