خدمت به خانواده شهدا و مردم افتخار مدیریت شهری است
خدمت به خانواده شهدا و مردم افتخار مدیریت شهری است
حجت‌الاسلام استقامت با تاکید بر این مهم که خدمت به خانواده شهدا و مردم افتخار مدیریت شهری است، گفت: ما مدیون شهدا هستیم و به‌واسطه جانبازی آن‌ها امروز بر صندلی شورا نشسته‌ایم و باید به مردم و خانواده شهدا خدمت کنیم و پاسخگوی این مسئولیت باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، تقدیر از مادران شهید را افتخار دانست و اظهار داشت: کسانی که فرزندان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند امروز افتخار شهر و کشور هستند.
وی با روایت صبر حضرت ام‌البنین(س) در جریان شهادت فرزندانش افزود: ام‌البنین(س) یکی از زنان بزرگ تاریخ اسلام است زیرا درحالی‌که چهار فرزندش در روز عاشورا و کربلا شهید شدند اما برای شهادت امام حسین(ع) بیتابی و گریه می‌کرد و در هنگام بازگشت کاروان امام حسین(ع) از کربلا سراغ امام خود را می‌گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ما در جریان انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی بانوانی داریم که ۹ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و با پیروی از ام‌البنین(س) همچنان پرقدرت ایستاده و از اسلام دفاع می‌کنند.
وی تأکید کرد: ما مدیون شهدا هستیم و به‌واسطه جانبازی آن‌ها امروز بر صندلی شورا نشسته‌ایم و باید به مردم و خانواده شهدا خدمت کنیم و پاسخگوی این مسئولیت باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز تکریم مادران و شهدا را یکی از اساسی‌ترین وظایف انقلاب دانسته و امروز ما افتخار می‌کنیم در شهری زندگی می‌کنیم که جمعی از شهدا و خانواده آن‌ها در این شهر حضور دارند و به این مردم خدمت می‌کنیم.
انتهای پیام/