دهه پنجم انقلاب ؛ دهه عدالت محوری است
دهه پنجم انقلاب ؛ دهه عدالت محوری است
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم دهه پنجم انقلاب را دهه عدالت محوری دانست و افزود: باید محور همه سیاست ها و برنامه ها به ویژه توزیع منابع ملی بر اساس عدالت باشد، چرا که این امر موجب آرامش کشور می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقم ، رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ۴۰سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و در حال ورود به دهه پنجم انقلاب هستیم گفت: هیچ یک از توطئه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی نتوانست خللی در اراده مردم برای پیمودن مسیر انقلاب ایجاد کند، این انقلاب همچنان با قدرت راه خود را برای رسیدن به آرمان های متعالی خود ادامه می دهد .

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی و قم در تمام شرایط حساس انقلاب گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده، باشکوه و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار کشور به ثبت می رسانند.
جلالی با بیان اینکه انقلاب به بلوغ خود رسیده است تاکید کرد: در طی ۴۰ سال گذشته کشور فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است که با وجود همه مشکلات همچنان این انقلاب با پشتوانه مردم با قدرت در حال پیشروی است.
وی تحریم های اقتصادی و دارویی کشور را بی رحمانه دانست و گفت: این تحریم ها و توطئه های دشمن اگر چه موجب فشار به مردم شده است ولی شاهد هستیم که ملت در برابر خواست دشمن هرگز تسلیم نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم، وظیفه مسئولان را مرور کارنامه ۴۰ ساله دانست و گفت: نقاط ضعف و قوت مدیریت کشور در طی چهار دهه گذشته باید شناسایی شود تا با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف، راه توسعه با شتاب بیشتری ادامه یابد.
جلالی، دهه پنجم انقلاب را دهه عدالت محوری دانست و افزود: باید محور همه سیاست ها و برنامه ها به ویژه توزیع منابع ملی بر اساس عدالت باشد، چرا که این امر موجب آرامش کشور می شود.