مالکیت سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی به نام ایران قطعی است
مالکیت سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی به نام ایران قطعی است
سعادتمند با تأکید بر مالکیت سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی به نام ایران، گفت: این جزایر صد در صد ایرانی بوده و خواهد بود و ایران نسبت به مالکیت این جزایر باکسی شوخی ندارد و برای هر وجب از خاک ایران ایستاده و نسبت به‌حق مردم کوتاه نخواهیم آمد و با کشوری مذاکره نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند در صد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت مسیح(ص) اظهار داشت: انتظار می‌رود پیروان این پیامبر بزرگ که مظهر صلح و دوستی است در جهت صلح و آرامش غزه تلاش کنند.
وی در ادامه به ششمین مجمع کشورهای عربی و روسیه در مراکش اشاره کرد و افزود: بیانیه این نشست مربوط به سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی است و خواستار حل این اختلاف شده‌اند اما این مسئله برای ایران قطعی بوده و بر سر مالکیت این سه جزیره مذاکره نخواهد کرد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: این جزایر صد در صد ایرانی بوده و خواهد بود و ایران نسبت به مالکیت این جزایر باکسی شوخی ندارد و برای هر وجب از خاک ایران ایستاده و نسبت به‌حق مردم کوتاه نخواهیم آمد و با کشور مذاکره نمی‌کند.
وی از وزارت کشور خواست پیام اقتدار ایران و مردم را به گوش کشورهای عربی و روسیه برساند و تصریح کرد: در مورد جزایر سه‌گانه نه وارد مذاکره می‌شویم و نه اجازه می‌دهیم هیچ کشوری در مورد مالکیت آن تصمیم‌گیری کند.
سعادتمند در پایان بیان کرد: از تمام مسئولان می‌خواهیم نسبت به مالکیت این کشور با جدیدت اقدام کرده و اجازه دخالت سایر کشورها را در مورد مالکیت این سه جزیره به احدی ندهند.
انتهای پیام/