تقدیر و تکریم مادران و همسران شهدا، وظیفه مردم و مسئولان است
تقدیر و تکریم مادران و همسران شهدا، وظیفه مردم و مسئولان است
نیازمند با تأکید بر تقدیر و تکریم مادران و همسران شهدا گفت: امروز مادران و همسران شهدا سند افتخاری برای شهر قم می باشند و تکریم و تقدیر از آن‌ها وظیفه همگانی بوده و مدیریت شهری توجه به این مهم را وظیفه خود می داند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به هفته گرامیداشت مادران و همسران شهدا اظهار داشت: صبوری مادرانی که تکه‌ای از وجود خود را تقدیم اسلام کرده‌اند و دنیای بدون فرزند را تجربه می‌کنند، ستودنی است.
وی افزود: یاد و خاطره شهدا هرگز از اذهان مردم و خانواده آن‌ها فراموش نمی‌شود و آن‌ها افتخاری برای مردم و کشور و به‌خصوص شهر قم هستند.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهدا تکه‌ای از آسمان بوده و هیچ‌یک از آن‌ها روحیه‌ای دنیایی نداشته‌اند به‌گونه‌ای که ایثار و گذشت مهم‌ترین ویژگی شهدا است.
وی در پایان تقدیر و تکریم مادران و همسران شهدا را وظیفه مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: امروز مادران و همسران شهدا افتخاری برای شهر هستند و در بین آن‌ها کسانی وجود دارند که خانه خود را پایگاه فرهنگی قرار داده و در حال خدمت به مردم بوده و بااقتدار ایستاده‌اند.
انتهای پیام/