ضرورت ساماندهی ترافیکی گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم
ضرورت ساماندهی ترافیکی گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم
دهناد با تأکید بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر مشکل ترافیک گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) گفت: ایجاد فضای پارک خودرو و رفع گره‌های ترافیکی به‌ویژه در ایام مناسبتی سال در پیرامون گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد پیرامون مشکل ترافیک گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع)، اظهار کرد: عدم وجود فضای پارک خودرو به‌ تعداد لازم و ایجاد گره‌های ترافیکی به‌ویژه در شب‌های جمعه و مناسبت‌هایی نظیر شب‌های قدر، یکی از مسائل مهمی است که متأسفانه تاکنون مورد غفلت قرارگرفته است.
وی با تشریح نامناسب وضعیت فعلی گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) تصریح کرد: مسائل خدماتی و رفاهی زائران و خانواده معظم شهداء و ایثارگران باید در دستور کار استانداری، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با این مکان ازجمله بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل اوقاف قرار گیرد.
دهناد با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای رفع این مشکل، خاطرنشان کرد: در همین خصوص پیش‌تر طی مکاتبه‌ای با شهردار قم، پیشنهاد احداث پارکینگ در این محدوده توسط شورای اسلامی شهر ارائه شد و انتظار شورا این بود که موضوع احداث پارکینگ از محل اعتبارات مأخوذه از شهروندان بابت کسر و حذف پارکینگ در کمترین زمان در دستور کار قرارگرفته و اجرایی شود.
وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر مشکل ترافیک گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع)، گفت: لازم است که این موضوع با محوریت استانداری موردبررسی قرارگرفته و کارگروه ویژه‌ای تحت عنوان کارگروه ساماندهی وضعیت گلزار شهدا تشکیل شود.
دهناد در پایان با بیان اینکه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر خود را موظف به پیگیری حل مشکل ترافیک گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) تا حصول نتیجه می‌داند، عنوان کرد: این کمیسیون همچنین برای هرگونه همکاری در خصوص مشکلات ترافیکی شهر، آمادگی کامل را خود را اعلام می‌دارد.