اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باید اولویت مدیریت شهری باشد
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باید اولویت مدیریت شهری باشد
مسگری با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهری و مشکلات پیش رو برای اتمام آنان، گفت: مدیریت شهری امروز نیازمند نگاهی جهادی است تا با اتمام پروژه های نیمه تمام، در دسترس قرار گرفته و انتفاع آن برای مردم باشد و امروز در این حوزه نیازمند بازنگری در امور شهری هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در صد و چهاردهمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد در نطق پیش از دستور ضمن گرامی داشت یاد شهدا به‌خصوص حاج قاسم سلیمانی و شهدای فاجعه کرمان اظهار داشت: امیدواریم مورد شفاعت شهدا قرار گیرم و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری داریم و بتوانیم از فرمایشات و رهنمودهای وی بهره ببریم.
وی با یادآوری خواست مقام معظم رهبری در واگذاری امور به دست جوانان برای بهبود شرایط کشور و رسیدن به جایگاه مطلوب افزود: نمایندگان شورا نمایندگان مردم بوده و در چند ماه گذشته تلاش کرده‌ایم با حضور در مساجد مشکلات و مطالبات مردم را به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه شنیده و احصا کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم از گلایه مردم نسبت به پروژه‌های نیمه‌تمامی مانند مترو، منوریل، پارکینگ شهید کاظمی نام برد و بیان کرد: رها شدن پروژه‌های بزرگ تنها اعتماد مردم را به مدیریت شهری از بین برده و ما شاهد انفعال شهرداری نسبت به این مطالبات هستیم.
وی ادامه داد: باوجود پیگیری‌های شورای شهر برای اجرای پروژه بسط شرقی بعد از گذشت یک سال مردم شاهد هیچ اتفاقی نبوده و به نظر می‌رسد اتمام این پروژه قرن‌ها به طول خواهد کشید، مترو نیز بعد از گذشت ۱۲ سال هنوز به نیمه‌راه نیز نرسیده و باوجود بودجه خرید واگن انجام‌نشده است.
مسگری مصاحبه‌های شهردار را مبنی بر آغاز به کار مترو در چند سال گذشته یادآور شد و گفت: از ۱۴ ایستگاه تنها ۲ ایستگاه آن تکمیل‌شده و باوجود عزم ملی برای تهیه واگن برای شهر قم و تلاش نمایندگان شورا هنوز شاهد اقدام مثبتی در این مسیر نیستیم.

انتهای پیام/