امروز شاهد پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی در تمام کشورهای اسلامی می باشیم
امروز شاهد پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی در تمام کشورهای اسلامی می باشیم
سردار ارزندی هم‌رزم شهید سلیمانی با تأکید بر حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین برای حفظ اقتدار و قدرت خاورمیانه و ایران گفت: شهید سلیمانی مشت محکمی بر رویای اروپا و اسرائیل برای تصاحب خاورمیانه زده و اجازه تجزیه نه‌تنها ایران بلکه سایر کشورهای اسلامی را نداده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمدتقی ارزندی با حضور در صد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد اظهار داشت: خوشحالم در اتاقی هستم که مقصد آرای مردم قم بوده و شما این‌چنین با وحدت پیگیر امور مردم هستید و رویه شما مزین به مهر و مکتب شهید سلیمانی است.
وی با یادآوری منش و رفتار شهدای ۸ سال دفاع مقدس افزود: شهدای ما از بهترین شرایط دنیوی خود دست کشیده و برای حفظ این خاک و سرزمین جان خود را فدا کرده و بیش از ۳ هزار شبانه‌روز در جبهه حضور داشتند تا عزت و آبروی مردم و نظام جمهوری اسلامی در جهان حفظ شود.
هم‌رزم شهید سلیمانی ادامه داد: یکی از نقاط قوت انقلاب و دوران جنگ وحدت مردم ایران است که تمام متفکران و راویان خارجی را به تفکر وا‌داشته که در دوران ۸ سال دفاع مقدس حتی یک راهپیمایی ضد جنگ نیز در کشور برگزار نشده و این وحدت و جان افشانی عامل تشکیل گفتمان قوی در منطقه و جهان است که به کمک جوانان با بصیرت شکل گرفت.
وی یادآور شد: با بیداری و بصیرت جوانان جنگ شکست‌خورده به یک پیروزی جهانی تبدیل شد و این شهدا هم خود سعادتمند شدند و هم جامعه را به سعادت رساندند و عزت را به کشور بازگرداندند و بعد از ۴۰ سال هنوز این پیروزی و اقتدار ادامه داشته و امروز ناوهای ایران باقدرت در جهان حضور دارند.
ارزندی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را حفظ مرزهای ایران و کشورهای اسلامی دانست و بیان کرد: نه‌تنها برنامه دشمنان در تجزیه ایران در تمام این ۴۰ سال شکست‌خورده بلکه هیچ کشور اسلامی نیز تجزیه نشده و الگوی دفاعی و اقتدار ایران در تمام کشورهای اسلامی دنبال می‌شود.
وی در ادامه جدایی انقلاب و غزه و فلسطین را غیرممکن خواند و تصریح کرد: از قبل از انقلاب بزرگان ما با حضور در جبهه‌های لبنان و فلسطین از حفظ تمامیت ارضی این کشور دفاع می‌کردند زیرا اروپا می‌خواهد با واگذاری نوار غزه به اسرائیل بر تمام خاورمیانه تسلط پیدا کند و در ۳۰۰ سال گذشته این جنگ و نیت تصاحب وجود داشته است.
ارزندی شهید سلیمانی را یکی از مانعان پیروزی اسرائیل بر نوار غزه دانست و افزود: شهید سلیمانی مشت محکمی بر دهان زیاده‌خواهی اروپا و اسرائیل زده و رسالت بزرگی را برای مقابله با غده سرطانی به نام اسرائیل آغاز کرد و باید به یاد داشته باشیم امام (ره) به ما آموخت اگر بخواهیم در این جنگ پیروز شویم باید حزب‌اللهی باشیم.
وی گفتمان حاضر در یمن را گفتمان شهید سلیمانی معرفی کرد و گفت: امروز قدرت در دست ماست و انقلاب اسلامی به همه اهداف خود رسیده است اما نیاز داریم دررسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی نسبت به مردم خود نیز همین‌گونه قدرتمند و جهادی پیش رفته و معیشت مردم را سامان دهیم.
هم‌رزم شهید سلیمانی در پایان تأکید کرد: راه چاره این است که ما به‌گونه‌ای خدمت کنیم که ماشین نظام جمهوری هم به انقلاب اسلامی برسد و رسالت شما این است که نظام جمهوری اسلامی را به جایگاه خود برسانید.