تلاش مدیریت شهری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و متناسب امور خانواده‌
تلاش مدیریت شهری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و متناسب امور خانواده‌
نیازمند با بیان موفقیت بانوان کارمند در مجموعه مدیریت شهری گفت: بانوان شاغل در شهرداری قم توانسته‌اند با هوشمندی و دقت، کارنامه موفقی را به جامعه ارائه دهند، در تلاش هستیم زیرساخت‌های مورد نیاز خانواده ها و بانوان در شهر را ایجاد نماییم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در مراسم بزرگداشت روز زن که شهرداری قم در شبستان حضرت زهرا(س) برگزار کرد، ضمن تسلیت واقعه کرمان به همه مسلمانان جهان و مردم ایران و کرمان اظهار داشت: خدمت به مردم کریمه اهلبیت سلام الله علیها توفیقی است که نصیب همه ما شده است.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر قم خدمت به مردم قم را موهبتی الهی دانست و افزود: توفیق خدمت به مردم شریف قم و در جوار بانوی کرامت، نعمت بزرگی است و از شما بانوان پرسنل در حوزه شهرداری می‌خواهم با تمام نیرو در جهت پیشرفت و تعالی شهر قم تلاش نمایید تا حق مردم شریف و نجیب قم ادا شود.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امروز بانوان کارمند در مدیریت شهری یک‌سی‌ام جمعیت پرسنلی شهرداری قم را تشکیل می دهند و ما شاهد موفقیت بخشی از این بانوان در حوزه کاری خود هستیم، مدیران توانمندی که بخشی از امور مردم شهر با مدیریت اجرایی مناسب آنان به سرانجام می رسد.
وی ادامه داد: ۱۰۳ کارمند بانو در بین بیش از ۳ هزار پرسنل مجموعه شهرداری قم توانسته‌اند با هوشمندی و دقت کارنامه موفقی را به جامعه ارائه دهند.
نیازمند اقدامات شورای شهر قم را نیز در حوزه زنان یادآور شد و گفت: در تلاش هستیم اقدامات مؤثری را برای خانواده شهر انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای این موضوع در شهر ایجاد کنیم.
انتهای پیام/