اولویت و رویکرد اصلی مدیریت شهری قم، تکمیل پروژه‌های در حال اجراست
اولویت و رویکرد اصلی مدیریت شهری قم، تکمیل پروژه‌های در حال اجراست
سعادتمند اقدامات شهرداری برای رشد و توسعه شهر در سال‌های اخیر را غیرقابل‌انکار دانست و اذعان داشت: اولویت و رویکرد اصلی مدیریت شهری قم تکمیل پروژه‌های در حال اجراست تا برای سال آینده امکان تعریف پروژه‌های جدید فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه ۶ برگزار شد؛  اظهار داشت: با اقدامات مجموعه شهرداری امروز با چهره‌ای متفاوت از شهر قم مواجه هستیم که ۸ سال گذشته اثری از آن وجود نداشت.

وی اقدامات شهرداری برای رشد و توسعه شهر در سال‌های اخیر را غیرقابل‌انکار دانست و اذعان داشت: شهرداری قم در این سال‌ها فراتر از انتظار و برنامه‌ها توانسته است پروژه‌های شهری را به اجرا رسانده و توسعه شهر قم را در زمینه‌های مختلف رقم بزند.

رئیس شورای اسلامی استان قم با اذهان به وظیفه شورای اسلامی شهر در جهت سیاست‌گذاری و نظارت بر اقدامات و عملکرد شهرداری قم؛ تصریح کرد: اولویت و رویکرد اصلی مدیریت شهری قم تکمیل پروژه‌های در حال اجراست تا برای سال آینده امکان تعریف پروژه‌های جدید فراهم شود.

سعادتمند ضمن ارائه آمار بودجه و هزینه‌های مدیریت شهری در سال‌های اخیر گفت: در سال ۱۴۰۰ بودجه شهرداری بالغ‌بر ۳۶۰۰ میلیارد تومان و سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر ۴۲۰۰ میلیارد تومان بود درصورتی‌که تنها در سال ۱۴۰۱ دوازده هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسیده است که نشان می‌دهد شهرداری قم فراتر از انتظار برنامه‌ها و پروژه‌ها را پیش برده است.