تبیین نام و یاد شهیدان برای همه نسل‌ها ضرروتی مهم است
تبیین نام و یاد شهیدان برای همه نسل‌ها ضرروتی مهم است
سبحانی با تاکید بر ضرورت تبیین سیره زندگی شهدا جهت نسلهای جدید انقلاب، گفت: بزرگداشت جایگاه و مقام شهدا وظیفه ما بوده و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در برنامه نهضت پاسخگویی مسجدمحور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان توحید برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت جایگاه و مقام شهدا وظیفه ما بوده و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

وی افزود: دفن پیکر مطهر شهید گمنام در بوستان حافظ از خواسته‌های مردم شریف نیروگاه بوده است و ان شاءالله از برکات وجود و معنویت این شهید والامقام استفاده و بهره لازم را مردم این منطقه شهید پرور خواهند برد.

این عضو شورای شهر قم گفت: با تدفین شهدا در بوستان‌ها، مدیریت شهری در محوطه‌سازی و احیای حرم شهدا می‌تواند ورود کند و برای این مهم از سال آینده بودجه مشخص خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست با بیان اینکه توسعه فضای سبز باید با زیرساخت‌های تاریخی و مذهبی شهر مرتبط باشد، خاطرنشان کرد: در کنار تلاش برای توسعه فضای سبز باید به دنبال توزیع عادلانه این ظرفیت نیز باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز بوستان‌های بسیاری در سطح شهر قم احداث شده و در نظر داریم در ادامه به دنبال غنی‌سازی بوستان‌ها باشیم.

پایان پیام/