جهش قابل‌توجه بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/رویکرد شورای شهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
جهش قابل‌توجه بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/رویکرد شورای شهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
اخوان ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق بودجه را از رویکردهای مدیریت شهری قم دانست و گفت: تحقق ۱۰هزار میلیارد تومان بودجه در سال جاری به‌منظور انجام اقدامات لازم و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدنظر مدیریت شهری مورد تأکید است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) خیابان توحید، برگزار شد اظهار داشت: بودجه شهرداری قم سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در بخش جاری و عمرانی افزایش قابل‌توجهی داشت و بودجه امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ایجاد زمینه‌های لازم برای تحقق بودجه را از رویکردهای مدیریت شهری قم دانست و افزود: تحقق ۱۰هزار میلیارد تومان بودجه در سال جاری به‌منظور انجام اقدامات لازم و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدنظر مدیریت شهری مورد تأکید است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سیاست و رویکرد شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه‌های در حال اجراست و بعد از اتمام این پروژه‌ها، طرح شاخص دیگری آغاز خواهد شد.

اخوان با اشاره به رضایت مجموعه شورای اسلامی شهر از عملکرد شهرداری و شهردار قم گفت: این رضایت در سطوح مردمی نیز وجود دارد و به‌وضوح قابل‌لمس است.