حل مشکلات مردم، مهم‌ترین رسالت شورای اسلامی شهر است
حل مشکلات مردم، مهم‌ترین رسالت شورای اسلامی شهر است
محرری حل مشکلات مردم را مهم‌ترین رسالت شورای شهر دانست و تأکید کرد: باید در تمام مصوبات شورا بر تسهیل‌گری و حل مشکلات مردم توجه کرده و پاسخ به مطالبات مردم در اولویت کار شورا قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم در برنامه نهضت پاسخگویی مسجدمحور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان توحید برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف شورای شهر ارتباط نزدیک و چهره به چهره با مردم جهت شنیدن انتقادات و پیشنهادات و حل مشکلات آنان است.

وی حل مشکلات مردم را مهم‌ترین رسالت شورای شهر دانست و تأکید کرد: باید در تمام مصوبات شورا بر تسهیل‌گری و حل مشکلات مردم توجه کرده و پاسخ به مطالبات مردم در اولویت کار شورا قرار بگیرد.

محرری گفت: ما خود را موظف می‌دانیم که پاسخ‌گویی شما عزیزان باشیم، ۱۳ نفر از اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های تخصصی مشغول خدمت‌رسانی به شما مردم نجیب قم هستند.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ نیز برای ارتباط مردم عزیز با رئیس و اعضای شورای شهر قم، شهرداران و معاونان آنان به صورت دقیق شنوای مشکلات و پیشنهادات شما عزیزان جهت حل و رفع آنان است.

رئیس شورای شهر قم جلسات نهضت پاسخگویی مسجدمحور را محلی برای گفت‌وگوی بی واسطه با مردم دانست و اظهار کرد: این جلسات به صورت هفتگی در مساجد شهرمقدس قم‌ و با حضور اعضای شورا و مدیران شهری برگزار می‌شوند.

وی گفت: ما مفتخریم که در راس مدیریت شهری، یک شهردار انقلابی، با تجربه و پیشکسوت مثل دکتر سقایی‌نژاد قرار دارد. وی از موفق‌ترین شهرداران سطح کشور هستند و خدمات و اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهر انجام دادند.

وی در پایان گفت: ما به عنوان نماینده مردم قم در شورای شهر، پاسخگوی مشکلات آنان در سطح خدمات شهری هستیم و متعهدیم که مشکلات مردم را تا حل کامل پیگیری میکنیم.

پایان پیام/