بخش زیادی از پروژه‌های شاخص قم در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد
بخش زیادی از پروژه‌های شاخص قم در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد
دهناد با اشاره به تکمیل پروژه های شاخص قم در سال 1402، اظهار داشت: رویکرد شورای اسلامی شهر تکمیل پروژه های نمیه تمام و تعریف پروژه های جدید با توجه به نیاز سنجی شکل گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمد حسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم در برنامه نهضت پاسخگویی مسجدمحور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان توحید برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از پروژه‌های شاخص قم در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، وظیفه ما خدمت بی‌منت به مردم عزیز قم است.

وی افزود: در توسعه متوازن مناطق و پروژه‌های محلی و منطقه‌ای برنامه‌ای مد نظر قرار گرفته است و برای هر منطقه یک سری پروژه عمرانی شاخص تعریف شده که پیگیری می شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: در این راستا سامانه‌ای در شورا ذیل کمیسیون عمران طراحی و از دو کمیته عمران و حمل و نقل تشکیل شده که درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها رصد می‌شود.

وی در ادامه گفت: احداث بوستان بانوان و احداث فرهنگسرا در منطقه ۶ از جمله برنامه‌های شورا است.

دهناد در پایان گفت: شورای اسلامی شهر رویکردی را در پیش گرفت مبنی بر اینکه قبل از تعیین پروژه‌های جدید، ابتدا پروژه‌های نیمه تمام شهری تکمیل شود.

پایان پیام/