شورای شهر از دل مردم و برای خدمت به مردم تشکیل شده است
شورای شهر از دل مردم و برای خدمت به مردم تشکیل شده است
حجت‌الاسلام استقامت با اشاره به توسعه خدمات مردم محور در شورای ششم، گفت: شورای شهر از دل مردم و برای خدمت به مردم تشکیل شده است و مردم در کنار بیان مشکلات، پیشنهادات سازنده خود را برای رفع آن مشکلات مطرح کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در برنامه نهضت پاسخگویی مسجدمحور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان توحید، برگزار شد اظهار کرد: مقام‌معظم‌رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند که مبنای کار جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و ما هیچ برنامه‌ای جز خدمت به مردم نداریم.

وی با بیان اینکه در شورای ششم با توجه به نظرات و استفاده از تجربیات اعضای شورای شهر، خدمات به مردم قم بیشتر شده است، افزود: تاکنون در شورای شهر کمیسیون بانوان نداشتیم، که در این دوره این کمیسیون تشکیل شد و امیدواریم به نحو احسن به وظایف خود در زمینه خدمت رسانی به بانوان و دختران قمی ایفای نقش کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه گفت: کمیته عدالت محور و محلات محروم نیز با هدف شناسایی کمبودها و کاستی‌های موجود در خدمات شهری در محلات و مناطق کم برخوردار قم تشکیل گردید.

وی با تاکید بر اینکه شیوه‌نامه کمک به مساجد و مراکز فرهنگی و اجتماعی قم تدوین شد، اذعان کرد: یکی از دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی در شورای اسلامی شهر، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است که از جمله برنامه‌های مهم که امسال برگزار شد، تدفین شهدای گمنام در بوستان‌های شاخص شهر قم از جمله بوستان حافظ بود.

به گفته استقامت، مدیریت شهری با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند بسترهای لازم را برای فعالیت‌های مساجد و مراکز فرهنگی و اجتماعی فراهم کند.

وی در پایان یادآور شد: شورای شهر از دل مردم و برای خدمت به مردم تشکیل شده است که مردم در کنار بیان مشکلات، پیشنهادات سازنده خود را برای رفع آن مشکلات مطرح کنند.

پایان پیام/