اردوهای نیم روزه قم گردی ویژه بانوان برگزار می‌شود
اردوهای نیم روزه قم گردی ویژه بانوان برگزار می‌شود
نیازمند با اشاره به برگزاری اردوهای نیم روزه قم گردی ویژه بانوان، گفت: نمایندگان مسجد یا محلات می‌توانند برای برگزاری اردوهای نیم روزه با موضوعات زیارتی و تربیتی و قم گردی به واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم که در مسجد قبا در منطقه سه قم برگزار شد، اظهار کرد: در شورای ششم برای نخستین بار کمیسیون امور بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد که محورهای فعالیت آن نیز گسترده است.

وی با بیان اینکه این کمیسیون در اردیبهشت‌ماه امسال تشکیل‌شده و قبل از آن به شکل کمیته به فعالیت می‌پرداخت، گفت: محورهای تمرکز ما بر آسیب‌های اجتماعی خانواده، ورزش و نشاط زنان و جوانی جمعیت و مشاغل خانگی است.

رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم درباره دغدغه یکی از شهروندان برای اردوهای زیارتی و درون‌شهری ویژه بانوان گفت: چنین اردویی در شهر قم وجود دارد و درصورتی‌که مسجد یا محله‌ای این تقاضا را داشته باشد، می‌تواند به‌صورت اردوهای نیم روزه با موضوعات زیارتی، تربیتی و قم گردی با مراجعه به واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از این ظرفیت استفاده نمایند.