فرایند تعیین تکلیف بازارچه میوه و تره‌بار میدان مطهری قم تسریع شود
فرایند تعیین تکلیف بازارچه میوه و تره‌بار میدان مطهری قم تسریع شود
محرری با اشاره به لزوم تسریع فرایند تملک منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستاجران و متصرفان در میدان شهید مطهری، گفت: در راستای رفع دغدغه‌های زیست‌محیطی، آغاز پروژه‌های توسعه میدان شهید مطهری و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، تملک پلاک های باقیمانده باید تسریع شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم طی بازدید از سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم و تاکید بر تسریع در امر تملک منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستأجران و متصرفان در میدان شهید مطهری، اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه‌های زیست‌محیطی، آغاز پروژه‌های توسعه میدان شهید مطهری و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، مصمم به توافق با مالکان هستیم.

مطلب بدون عنوان 3507

وی هدف اجرای این پروژه را ساماندهی و استفاده بهینه از فضای موجود دانست و افزود: لازم است سازمان ساماندهی مشاغل شهری هرچه سریع‌تر نسبت به اجرا و تعیین و تکلیف سایر غرفه‌های باقی‌مانده اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم راه‌اندازی مشاغل خانگی و تقویت رویکرد اقتصادی سازمان با هدف بهبود معیشت مردم را مورد ارزیابی قرار داد و تصریح کرد: نوین‌سازی شبکه توزیع اقلام ضروری خانوار، از مواردی است که به نظر می‌رسد به‌شدت نیازمند بازنگری است.

محرری تاکید کرد: باید برای تکمیل شبکه توزیع در سطح شهر با همکاری مناطق شهرداری قم و دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام کرد.