هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم شهروندان با شورای شهر قم وجود ندارد
هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم شهروندان با شورای شهر قم وجود ندارد
محرری با بیان اینکه هیچ مانعی برای ارتباط مستقیم شهروندان با این شوراوجود ندارد، گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و شهروندان قمی می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را بیان کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردمی در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) منطقه ۳ برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت امام جواد(ع) و امام علی(ع) اظهار کرد: اعضای شورای شهر قم خود را خادم مردم می‌دانند.

وی یکی از وظایف شورای شهر را پاسخگویی و ارتباط با مردم و شهروندان دانست و افزود: یکی از بسترهای ارتباط‌گیری و پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات مردم، در مساجد و این جلسات است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: درب شورای اسلامی شهر به روی همه مردم باز است و مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به ساختمان شورای شهر قم با ما در ارتباط باشند؛ شهروندان قمی می‌توانند برای بیان انتقادات و پیشنهادات حتی با ارتباط تلفنی نکات خود را بیان کنند.

محرری مساجد را محلی برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مردم برشمرد و بیان کرد: این جلسات به‌صورت هفتگی در مساجد قم‌ و با حضور اعضای شورا و مدیران شهری برگزار می‌شوند و مهم‌ترین هدف آن پاسخگویی به مردم است.