حضور پرشور نوجوانان در مراسم اعتکاف، نشان از پیوند نسل جوان با معنویت است
حضور پرشور نوجوانان در مراسم اعتکاف، نشان از پیوند نسل جوان با معنویت است
ملایی با ستودنی خواندن نظم و برنامه‌ریزی مراسم اعتکاف سال جاری گفت: اعتکاف یکی از مظاهر نظام و انقلاب اسلامی بوده و حضور پرشور نسل جوان علاوه بر مایوس کردن دشمنان نشان دهنده پیوند عمیق این نسل با معنویت است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در کشور اظهار داشت: امسال مراسم اعتکاف در سراسر کشور و قم به بهترین شکل برگزار شد.
وی با تقدیر از تلاش مسئولان برگزاری اعتکاف افزود: مراسم اعتکاف امسال بسیار برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند برگزار شد و این نظامندی ستودنی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اعتکاف به عنوان یکی از مظاهر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و این حجم از استقبال نوجوانان و کودکان نشان دهنده جایگاه دین و نظام در بین نسل جوان است.
وی ادامه داد: حضور پرشور جوانان، نوجوانان و کودکان در مراسم اعتکاف امسال چشم دشمنان را کور کرده و بیان‌کننده پیوند عمیق نوجوانان و جوانان با مناسک دینی و مذهبی است.
ملایی ضمن تشکر دوباره از برگزارکنندگان مراسم اعتکاف یادآور شد: باید از مربیان و خانواده فهمیم نوجوانان و کودکان در همراهی آنان برای حضور در مراسم اعتکاف نیز تشکر کنیم.
وی برگزاری مراسم اعتکاف را دعایی برای جیهه مقاومت و مبارزان حق علیه باطل دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت با دعای مؤمنین به پیروزهایی بسیاری دست پیداکرده و به‌زودی شاهد نابودی آمریکا، انگلیس و اسرائیل کودک کش خواهیم بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان بیان کرد: باید تمام مجموعه‌های فرهنگی و نهادها به کمک بیایند و مدیریت شهری نیز گزارشی مبنی بر عملکرد خود در برگزاری مراسم اعتکاف ارائه داده و بودجه‌ای برای آن مشخص کند.
انتهای پیام/