بازطراحی و تکمیل پروژه فرهنگسرای شهریار
بازطراحی و تکمیل پروژه فرهنگسرای شهریار
دهناد از بازطراحی و تکمیل پروژه فرهنگسرای شهریار در منطقه 6 خبر داد و گفت: این پروژه بعد از 10 سال بازطراحی شده و با اضافه شدن کاربری‌های جدیدی مانند آمفی‌تئاتر، کارگاه آموزشی و سالن ورزشی به زودی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در حاشیه بازدید از پروژه فرهنگ سرای شهریار در منطقه ۶ اظهار داشت: این پروژه یکی از چالش‌های مدیریت شهری بود که به مدت ۱۰ سال به صورت یک اسکلت نیمه کاره رهاشده بود.
وی از بازطراحی این پروژه و تکمیل آن خبر داد و افزود: در این بازطراحی علاوه بر استحکام‌بخشی به سازه، با اضافه شدن بخش‌هایی دیگری به این سازه به صورت جامع‌تری طراحی شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: در طراحی جدید زیربنایی فرهنگسرا ۲ هزار متر مربع دیده‌شده و فضاها و کاربرهای مختلف و موردنیاز اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان به آن اضافه‌شده است.
وی از اجرای آمفی‌تئاتر در این مجموعه نیز خبر داد و گفت: این آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۲۰۰ نفر در کنار سالن ورزشی، فروشگاه تجاری، سالن مطالعه و کتابخانه، ۸ فضای کارگاهی و کلاس درس و همچنین فضای اداری و دفتری طراحی‌شده است.
دهناد با تاکید بر استفاده کامل از مجموعه طراحی‌شده در فرهنگسرای شهریار بیان کرد: در شورای ششم بر توزیع متناسب امکانات و رفاه اجتماعی در تمام مناطق تاکید می‌شود و این فضا می‌تواند بخشی از کمبود این منطقه را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی برطرف کند.
وی در پایان مطرح کرد: باید برای بهره‌برداری از این فرهنگسرا نیز برنامه‌ریزی درستی انجام شود تا بخشی از هزینه‌های هنگفتی که تا امروز برای تکمیل این پروژه هزینه شده است به شهر برگردد.
انتهای پیام/