لزوم توجه به توزیع عادلانه خدمات و امکانات در بودجه سال ۱۴۰۳
لزوم توجه به توزیع عادلانه خدمات و امکانات در بودجه سال ۱۴۰۳
سعادتمند با تاکید بر توجه به مطالبه مردم مبنی بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق شهری گفت: بودجه سال 1403 ظرفیت توجه به توزیع عادلانه خدمات، تقویت پدافند غیرعامل را دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند در صد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم ارائه لایحه بودجه را یکی از وظایف شهرداری دانست و اظهار داشت: لایحه بودجه به عنوان یکی از تکالیف مهم شهرداری باید به موقع به شورا ارسال شود.
وی ضمن تشکر از رعایت زمان ارائه لایحه بودجه افزود: بودجه سال ۱۴۰۳ بر اساس اولویت‌ها در سندهای راهبری ارائه‌شده و باید سیاست توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق در بودجه رعایت شود.
رئیس شورای استان قم تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مردم از اعضای شورای شهر در برنامه‌های مسجد محور توزیع عادلانه خدمات و امکانات است که اعضای محترم شورا در کمیسیونها باید به آن به صورت جدی توجه کرده و تعادل بخشی را رعایت کنند.
وی رعایت معماری ایرانی اسلامی را در طرح‌های بازآفرینی شهری نیز تذکر داد و گفت: یکی دیگر از نکاتی که در تنظیم بودجه باید به آن توجه کنیم ایمنی شهر و پدافند غیرعامل است.
سعادتمند در پایان گفت: توجه به موضوع پدافند غیرعامل در حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار پیشرفت و آبادی شهر باید مورد توجه باشد و بودجه سال ۱۴۰۳ این ظرفیت را دارد.
انتهای پیام/