نام گذاری معابر موضوعی هویتی و فرهنگی است / شیوه نامه جامع نام گذاری معابر تدوین شود
نام گذاری معابر موضوعی هویتی و فرهنگی است / شیوه نامه جامع نام گذاری معابر تدوین شود
حجت‌الاسلام استقامت با تاکید بر لزوم تدوین شیوه نامه و منشور نام گذاری معابر در شهرداری قم، گفت: نام‌گذاری معابر یک موضوع هویتی و فرهنگی بوده و شهر قم با سبقه تاریخی و انقلابی که دارد باید به این موضوع دوچندان توجه کند، شیوه نامه اجرایی باید جامع و به همه عناصر لازم توجه کرده باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، با یادآوری ظلمی که در غزه ادامه داد اظهار داشت: طبق آمار از هر ۱۰ نفر ۹ نفر تنها یک وعده غذا می‌خورند و زنان و کودکان با گرسنگی و سرما مواجه هستند.
وی بیش از ۷۰ درصد کشته‌شدگان را زنان و کودکان اعلام کرد و افزود: اسرائیل با کشتن زن و کودکان و بی‌سرپرستان در غزه جنایتی را مرتکب می‌شود که در تاریخ سابقه نداشته و ما این نسل‌کشی و جنایت را محکوم می‌کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه خواستار تدوین شیوه‌نامه نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها شد و تاکید کرد: نام‌گذاری معابر یک موضوع هویتی و فرهنگی بوده و شهر قم با سبقه تاریخی و انقلابی که دارد باید به این موضوع دوچندان توجه کرده و اهمیت بدهد.
وی در پایان تاکید کرد: باید با نگاه کلان به موضوع نام‌گذاری معابر توجه کنیم و برای این نگاه کلان نیاز به منشور و شاخص گذاری مکتوب داریم.
انتهای پیام/