از دقت اعضای شورای اسلامی شهر قم در بررسی بودجه پیشنهادی تا تحقق بیش از ۹۰ درصدی آن
از دقت اعضای شورای اسلامی شهر قم در بررسی بودجه پیشنهادی تا تحقق بیش از ۹۰ درصدی آن
امرالهی با تاکید بر بررسی دقیق بودجه شهرداری در شورای شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر دقت را فدای سرعت نکرده و بودجه 14 سازمان به صورت دقیق بررسی می گردد و این بررسی بیش از 120 ساعت جلسه کمیسیون های تخصصی و تلفیق را می‌طلبد و عطف به همین دقت است که هر سال، شاهد تحقق 90 درصدی بودجه پیشنهادی می باشیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم:

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در صدم شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، در زمان ارائه بودجه سال ۱۴۰۳ توسط شهردار قم به شورای شهر اظهار داشت: درآمد نقدی شهرداری قم حدود ۴ هزار میلیارد تومان است که شهروندان حق‌دارند از این عدد آگاه باشند.
وی ۲۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۳ را مربوط به اوراق مشارکت و ساخت مترو دانست و افزود: این عدد تنها باید در تکمیل پروژه مترو هزینه شود و امکان استفاده آن در بخش‌های دیگر نیست.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: افق‌های بلند برای توسعه تعریف کردن همت بلند می‌طلبد که امیدواریم این همت در مجموعه مدیریت شهری ایجادشده باشد.
وی در ادامه خطاب به مردم یادآور شد: بررسی بودجه در ۲۰ روز انجام نمی‌شود بلکه این بررسی در بیش از ۳ جلسه تخصصی کمیسیون و ۷ جلسه کمیسیون تلفیق موردبررسی قرار می‌گیرد و شروع بررسی اولیه آن در زمان تصویب عوارض است تا بتوانیم اتفاقات سال آینده را به‌خوبی پیش‌بینی کنیم.
امرالهی تاکید کرد: ما دقت را فدای سرعت نکرده و باید بودجه ۱۴ سازمان به صورت دقیق بررسی شود و این بررسی بیش از ۱۲۰ ساعت جلسه کمیسیون تخصصی و تلفیق را می‌طلبد و برای همین دقت است که هر سال شاهد تحقق ۹۰ درصدی بودجه هستیم.
وی در پایان به اهمیت نام‌گذاری معابر نیز اشاره کرد و گفت: باید در نام‌گذاری معابر دقت لازم را داشته باشیم زیرا جابه جایی نام معابر ملاحظات اجتماعی داشته و باید جایگاه شهدا حفظ شود و اولویت را به خانواده‌هایی بدهیم که شهدای زیادی دارند.
انتهای پیام/