نام‌گذاری معابر باید با رویکرد فرهنگی انجام شود
نام‌گذاری معابر باید با رویکرد فرهنگی انجام شود
ملایی با اشاره به اینکه در نامگذاری معابر رویکرد فرهنگی باید مورد توجه باشد، گفت: نام یعنی هویت و نام‌گذاری فقط برای شناسایی نیست، ما با نام‌گذاری هویت اسلامی و رشادت‌های جوانان رزمنده، خادمان واقعی ایران اسلامی و هویت خودمان را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، با اشاره به نحو نام‌گذاری معابر شهر قم اظهار داشت: متاسفانه نام‌گذاری معابر رویکرد فرهنگی نداشته و باید این موضوع در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: نام یعنی هویت و نام‌گذاری فقط برای شناسایی نیست، ما با نام‌گذاری هویت اسلامی و رشادت‌های جوانان رزمنده، خادمان واقعی ایران اسلامی و هویت خودمان را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنیم، نباید در زمان نام‌گذاری معابر به نام شهدا، شهدا را رتبه‌بندی کنیم و وقتی خانواده شهیدی درخواست نام‌گذاری دارند باید اقدامات لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، گفت: به‌روزرسانی و نام‌گذاری اسامی شهدا در کوچه و معابر شهری گامی در جهت معرفی سیره و سبک زندگی شهدایی و همچنین مقابله با جنگ شناختی دشمن است، شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و باید رویکرد انقلابی و فرهنگی آن در تمام حوزه‌ها حفظ شود.

انتهای پیام/