تنظیم قیمت کالاهای اساسی شهروندان از طریق ایجاد بازارچه‌های محله‌ای در قم
تنظیم قیمت کالاهای اساسی شهروندان از طریق ایجاد بازارچه‌های محله‌ای در قم
نیازمند گفت: تنظیم قیمت کالاهای اساسی موردنیاز شهروندان از طریق ایجاد بازارچه‌های محله‌ای در قم انجام می‌شود، در همین راستا تعدادی فروشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی و توزیع اقلام اساسی کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه صد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، به اهمیت برپایی بازارچه‌های محله‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و شرایط معیشتی مردم، کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم برای ارتقای سطح اقتصادی خانواده‌ها، شهرداری قم را موظف به ایجاد بازارچه‌های ثابت عرضه محصولات مشاغل خانگی کرد.

وی تسهیل در ارائه خدمات محله‌ای و در دسترس بودن و عرضه محصولات باقیمت مناسب را عامل افزایش قدرت خرید مردم و بهبود شرایط اقتصادی خانواده‌ها دانست و افزود: مصمم هستیم برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تلاش کنیم.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این اقدامات از طریق ایجاد و گسترش بازارچه‌های محله‌ای برای تنظیم قیمت کالاهای اساسی موردنیاز شهروندان و توزیع اقلام در فروشگاه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قم صورت خواهد گرفت.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی فروشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی و توزیع اقلام اساسی در سطح شهر کار خود را آغاز کرده است که کمیسیون زنان پیگیری می‌کند تا این بازارچهها در تمام مناطق برپا شود.
انتهای پیام/