زمینه مشارکت مردم در برگزاری جشن های انقلاب و نیمه شعبان فراهم شود
زمینه مشارکت مردم در برگزاری جشن های انقلاب و نیمه شعبان فراهم شود
محرری با تاکید بر حمایت از گروه های مردمی در برگزاری مراسم دهه فجر و نیمه شعبان گفت: هم‌زمانی جشن‌های نیمه شعبان و ایام دهه فجر و استقبال مردم از جشن های ملی و مذهبی در قم، مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده و امیدواریم این دو مراسم در شهر قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است با شکوه برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، ضمن گرامی داشت مقام شهدا و امام راحل اظهار داشت: در هفته گذشته برگزاری مراسم اعتکاف نقطه قوتی در کارنامه شهر قم و برگزارکنندگان این مراسم و اعضای شورا و شهرداری به عنوان پشتیبان ثبت شد.
وی تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف امسال در قم را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد شرکت کننده نشان دهنده اشتیاق مردم در شرکت در برنامه‌های معنوی دارد و این برخلاف تمام تبلیغات و مسمومیتی است که دشمن بر علیه دین اسلام اجرا می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گزارشی از بازدید از مساجد قم در زمان اعتکاف ارائه داد و بیان کرد: در بازدیدهایی که به اتفاق اعضای شورا از مساجد داشتیم حضور چشم‌گیر نوجوانان و جوانان بسیار قابل توجه بود، امیدواریم در سالهای آینده شرایط بهتری فراهم شود.
وی سپس به ایام دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: هم‌زمانی جشن‌های نیمه شعبان و ایام دهه فجر و استقبال مردم از جشن های ملی و مذهبی در قم، مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرده و امیدواریم این دو مراسم در شهر قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است با شکوه برگزار شود.
محرری ادامه داد: اقدامات شهرداری در آماده‌سازی و آذین‌بندی شهر مشهود است اما باید در تمام شهر و مناطق به صورت یکسان اجرا شود.
وی یادآور شد: باید زمینه مشارکت مردم به بهترین نحو فراهم شود تا کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، مساجد و مدارس در برگزاری این مراسم شرکت کنند تا مانند قدیم این جشنها با ماندگاری در اذهان برگزار شود و این ذهنیت از بین برود که دولت و ارگانها باید همه کارها را انجام دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت:با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری انتخابات باید فضای شهری برای مشارکت مردم در انتخابات آماده شود و از شهرداری می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/