دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین است
دهه فجر فرصتی برای جهاد تبیین است
طلایی با اشاره به افتتاح 57 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال گفت: در دهه فجر باید گزارش عملکرد مسئولان به مردم داده‌شده و جهاد تبیین با تمام قدرت اجرایی شود و وحدت بین مردم و مسئولان از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی ضمن تبریک یوم‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تبلور عدالت‌خواهی بوده و مردم ایران برای حفظ آن جلوی ابرقدرت‌های جهان سربلند ایستاده‌اند.
وی با تأکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: خدمت‌رسانی یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و برای آن بسیاری از بزرگان انقلاب و نظام از جان و مال خود گذشته‌اند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امروز در برهه‌ای حساس بسر می‌بریم که دشمن می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهد اما مردم و مسئولان در کنار هم بوده و به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می‌کنند.
وی یادآور شد: برای رسیدن به جایگاه حقیقی ایران در جهان باید تلاش کنیم زیرا دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه اجازه سرعت در پیشرفت را به ما نمی‌دهند و مجبور هستیم در هر بخش به خودکفایی برسیم.
طلایی در پایان با یادآور افتتاح ۵۷ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ هزار میلیارد ریال خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در کنار هم بوده و از همه مشکلات عبور می‌کنند و وحدت بین مردم و دولت مهم‌ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/