توزیع نشاط اجتماعی نیازمند رعایت عدالت در توسعه شهری است
توزیع نشاط اجتماعی نیازمند رعایت عدالت در توسعه شهری است
سبحانی توجه به رعایت عدالت در توزیع امکانات در مناطق را ضروری دانست و گفت: در سال‌های اخیر این رویکرد منجر به توزیع برخی سرانه‌های شهری در بین مناطق کمتربرخوردار و ایجاد زیرساخت‌های مناسب شهری در این مناطق شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، دکتر سیدمجتبی سبحانی ثابت در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام‌ رضا(ع) گفت: باید نشاط اجتماعی در تمامی مناطق سطح شهر تسری یابد و در این راستا عدالت در توسعه شهری باید رعایت شود.
وی با اعلام آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای ارتقاء سطح زیرساخت‌های شهری در منطقه ۲ بیان کرد: برخی نقاط این منطقه که در طول سالیان متمادی به آن بی‌توجهی شده مانند انبار، حمام قدیمی و زمین متروکه، اگر مالک آن مشخص شود شهرداری می‌تواند از آن برای بوستان و ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و رفاهی شهروندان استفاده کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر قم توجه به رعایت عدالت در توزیع امکانات در مناطق را از رویکردهای مدیریت شهری قم دانست و گفت: در سال‌های اخیر این رویکرد منجر به توزیع برخی سرانه‌های شهری در بین مناطق کمتربرخوردار و ایجاد زیرساخت‌های مناسب شهری در این مناطق شده است.