حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار مردم ایران در جهان است
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار مردم ایران در جهان است
طلائی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امروز حضور در راهپیمایی 22 بهمن تنها به معنای حمایت از نظام نیست بلکه برافراشتن پرچم اقتدار مردم ایران در جهان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با بیان جایگاه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در بین مردم اظهار داشت: مردم همیشه و در همه حال از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و انقلاب را تائید می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: امروز حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تنها به معنای حمایت از نظام نیست بلکه برافراشتن پرچم اقتدار مردم ایران در جهان است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: انقلاب و نظام با تمام توان در خدمت مردم بوده و باوجود تمام چالش‌هایی که مخالفان انقلاب برای ما به وجود آورده‌اند دست از تلاش برای خدمتگزاری برنداشته است.

وی خطاب به مردم انقلابی بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب استقلال و آزادی و امنیت است که ما امروز از آن بهره‌مند هستیم و بسیاری از کشورها از داشتن آن محروم هستند.

طلایی در پایان تأکید کرد: مشکلات و چالش‌ها به کمک مردم و تدابیر مقام معظم رهبری حل می‌شود و این آزادی و استقلال به کوری دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب برای همیشه حفظ‌شده و دشمنان ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/