تملک املاک در پروژه های عمرانی باید با رضایت مردم همراه باشد
تملک املاک در پروژه های عمرانی باید با رضایت مردم همراه باشد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با تأکید بر کسب رضایت مردم در تملک املاک در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: در حوزه تملک باید رضایت کامل مردم کسب شود و تا جای ممکن از ظرفیت ماده 9 استفاده نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار داشت: امروز نیاز داریم بخشی از برنامه‌ها و شورای اسلامی شهر قم دوباره موردبررسی قرار گیرد تا شاهد موازی کاری نباشیم.
وی خواستار تهیه لیستی از پژوهش‌های انجام‌شده و انجام‌نشده در شهرداری قم شد و افزود: شهرداری قم باید لیستی از پژوهش‌های خود تهیه کند تا در مرکز پژوهش‌های شورای شهر نیز بررسی‌شده و در صورت نیاز بازبینی شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه روند هوشمند سازی شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کارهای خوبی در این حوزه انجام‌شده است اما نیاز داریم پایان برای زمان اجرای هر پروژه را مشخص کنیم که طبق زمان‌بندی پروژه را مورد ارزیابی قرار دهیم.
وی در پایان بر کسب رضایت مردم در تملک برای اجرای پروژه‌ها تأکید کرد: در حوزه تملک نیز باید رضایت کامل مردم کسب شود و تا جای ممکن از ماده ۹ استفاده نشود.
انتهای پیام/