شهربازی فدک تا پایان سال راه اندازی می شود
شهربازی فدک تا پایان سال راه اندازی می شود
طلایی با تأکید بر توسعه فضای تفریحی و گردشگری در شهر قم گفت: بوستان فدک با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر، بعد از 10 سال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با اشاره به توسعه شهر در چند سال گذشته اظهار داشت: طی ۸ سال گذشته شاهد تغییر چهره شهر هستیم و شهر قم در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.
وی توسعه فضای سبز و مکان‌های تفریحی را نیز موردتوجه قرارداد و افزود: باوجود افزایش سرانه فضای سبز شهر در چند سال اخیر اما این بخش نیاز به توجه بیشتری داشته و هنوز کمبودهای جدی به‌خصوص در بعضی از مناطق دیده می‌شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: باید توزیع خدمات و امکانات و همچنین توسعه شهر در همه مناطق یکسان باشد و شهرداری نگاهی عادلانه محور به همه محلات داشته باشد.
وی در ادامه توسعه امکان تفریحی و گردشی را یکی از نیازهای جدی شهر دانست و بیان کرد: باید با توسعه فضاهای تفریحی و گردشی علاوه بر ارائه خدمات موردنیاز شهروندان در این حوزه، جاذبه‌های گردشی برای افزایش ماندگاری مسافران و زائران را نیز فراهم کنیم.
طلایی به پارک‌ها و شهربازی‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهربازی بوستان غدیر و بوستان فدک فعال هستند و در کنار پارک پرندگان بخش کوچکی از نیازهای شهر را رفع کرده است.
وی از اتمام بهسازی و تکمیل شهربازی بوستان فدک نیز خبر داد و تصریح کرد: این شهربازی که یکی از نوستالژی‌ترین امکان تفریحی شهر قم است به همت مدیریت شهری و با پیگیری‌های مستمر شورای شهر پس از ۱۰ سال تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: این بوستان با مساحتی برابر ۵۰ هزار مترمربع بزرگ‌ترین شهربازی استان قم خواهد بود که در حال حاضر تجهیزات استاندارد مجموعه در حال مونتاژ نهایی است و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی محوطه دارد.
وی در پایان تأکید کرد: توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری یکی از اولویت‌های مهم شهر قم در این مقطع زمانی است و شورای شهر نیز نظارت دارد تا این توسعه در همه مناطق به‌خصوص مناطق کم برخوردارتر اجرایی شود.
انتهای پیام/