جشن ملی نیمه شعبان در قم نیازمند عزم ملی است
جشن ملی نیمه شعبان در قم نیازمند عزم ملی است
سعادتمند با اشاره به برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های نیمه شعبان نسبت به سال های قبل، اظهار داشت: جشن نیمه شعبان یک جشن فراملی است و هرسال میلیون‌ها زائر به شهر قم سفر می‌کنند تا در مسجد مقدس جمکران حضور داشته باشند و این حجم از استقبال نیاز به کمک ملی دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند در حاشیه بازدید از آماده‌سازی مسجد مقدس جمکران و شهر قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: امسال نیز شهر قم با تمام ظرفیت خود آماده پذیرایی از زائران و مسافران می‌شود.
وی افزود: شهرداری قم با تمام قوا و امکانات در حال آماده‌سازی شهر بوده و شورا نیز از اقدامات شهرداری حمایت می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: جشن نیمه شعبان یک جشن فراملی است و هرسال میلیون‌ها زائر به شهر قم سفر می‌کنند تا در مسجد مقدس جمکران حضورداشته باشند و این حجم از استقبال نیاز به کمک ملی دارد.


وی از کمک دستگاه‌های فرا استانی خبر داد و گفت: امسال علاوه بر دستگاه‌های استانی، دستگاه‌های فرا استانی نیز به کمک شهر قم آمدند تا شرایط مطلوبی برای زائران و مسافران فراهم شود.
سعادتمند خاطرنشان کرد: تعداد سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و خودروهای حمل‌ونقل عمومی برای سه روز جشن نیمه شعبان به دو برابر نسبت به پارسال افزایش پیداکرده است.
وی در پایان ضمن خسته نباشی به پرسنل شهرداری گفت: امیدواریم امسال شاهد برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان در قم باشیم و از زائران به‌خوبی پذیرایی کنیم.
انتهای پیام/