شرکت در انتخابات نمایش عزت ملی و قدرت جهانی مردم ایران است
شرکت در انتخابات نمایش عزت ملی و قدرت جهانی مردم ایران است
محرری با تأکید بر شرکت پرشور در انتخابات گفت: شرکت پرشور در انتخابات علاوه بر تحقق خواسته‌های مردم دستاورد بزرگی به نام امنیت، عزت و قدرت برای مردم ایران در جهان خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با تأکید بر اهمیت شرکت مردم در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه ما بوده و نمی‌توانیم نسبت به این وظیفه اجتماعی کوتاهی کنیم.
وی انتخاب افراد توانمند و باسابقه را تنها راه تحقق مطالبات مردمی دانست و افزود: نمی‌توانیم در انتخابات شرکت نکنیم و بعد گلایه‌مند باشیم که مطالباتمان بر زمین‌مانده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شرکت پرشور در انتخابات علاوه بر تحقق خواسته‌های مردم دستاورد بزرگی به نام امنیت، عزت و قدرت برای مردم ایران در جهان خواهد داشت که نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم
وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تمام اعتبار جهانی خود را از حمایت مردمش کسب کرده و شرکت در انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه همگانی است و به‌عنوان مهم‌ترین نقش مردم در سرنوشت نظام جمهوری اسلامی است.
محرری در پایان یادآور شد: این انتخاب ما است که جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در جهان و سرعت حرکت کشور را به سمت توسعه مشخص می‌کند و امیدواریم صالح‌ترین و توانمندترین افراد به مجلس راه پیداکرده و شاهد تشکیل مجلسی انقلابی و کارآمد باشیم.
انتهای پیام/