شرکت در انتخابات تکلیفی انقلابی و تجدید بیعت با امام و شهدا است
شرکت در انتخابات تکلیفی انقلابی و تجدید بیعت با امام و شهدا است
سبحانی ثابت با تأکید بر شرکت پرشور در انتخابات گفت: تعهد ما به شهدا و تکلیف دینی ما را در شرکت در انتخابات موظف می‌کند زیرا ما به امام راحل تعهد داده‌ایم که پای خون شهدا بایستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به این نقطه تلاش‌های زیادی کرده و خون‌های زیادی برای آن ریخته شده است.
وی برگزاری باشکوه انتخابات را عامل قوام نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ما مکلف هستیم به‌نظام جمهوری اسلامی که حتماً در قوام آن تلاش کنیم و شرکت در انتخابات یکی از راه‌های قوام نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: تعهد ما به شهدا و رهبری و امام راحل دومین دلیلی است که ما را در شرکت در انتخابات موظف می‌کند، ما به امام راحل تعهد داده‌ایم که پای خون شهدا بایستیم.
وی تلاش برای حل مشکلات مردم را نیز مطرح کرد و گفت: تلاش برای رفع مشکلات کشور و مردم عزیز باید در صدر دغدغه‌های ما قرار گیرید و اگر به حل مشکلات مردم بی‌تفاوت باشیم و مشکلات را حل نکنیم نمی‌توانیم جوابگوی مردم و شهدا باشیم.
دکتر سبحانی ادامه داد: اگر تلاش نکنیم در این انتخابات اثرگذار باشیم نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم و باید با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور مشارکت کنیم و امیدواریم افرادی انتخاب شوند که توانمندی لازم را برای حل مشکلات داشته باشند.
وی در پایان تأکید کرد: در صورت عدم مشارکت در انتخابات حق نداریم مطالبه گر حل مشکلات باشیم، برای همین همه مردم باید تلاش کنند این انتخابات پرشور برگزارشده و همه ما به مسئولیت خود در قبال جمهوری اسلامی و انقلاب عمل کنیم.
انتهای پیام/