همراهی و حمایت از برگزاری انتخابات افتخاری برای شورای شهر است
همراهی و حمایت از برگزاری انتخابات افتخاری برای شورای شهر است
سعادتمند با تأکید بر برگزاری باشکوه انتخابات گفت: باید همه شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود و همراهی و حمایت اعضای شورای شهر در برگزاری انتخابات افتخاری برای شورای شهر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند در خصوص برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در کنار شورای استان‌ها و شورای روستا در حال تلاش برای آماده‌سازی حوزه‌های رأی‌گیری هستند.
وی همراهی و حمایت از برگزاری انتخابات را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: تمام اعضای شورا در برگزاری انتخابات مشارکت داشته و اگر نیاز باشد هزینه‌ای هم انجام شود، دستورات لازم داده خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: ارتباط خوبی بین فرمانداری با شورای اسلامی شهرها و روستاها برقرار بوده و اعضای شوراها در هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت حضور فعالی دارند.
وی اعضای شورای شهر و روستاها را معتمد مردم دانست و بیان کرد: در روستاها نیز اعضای شورا برای پشتیبانی و حمایت از صندوق‌های رأی حضورداشته و مدارس و مساجد را برای برگزاری انتخابات آماده می‌کنند.
سعادتمند در پایان کمک در برگزاری باشکوه انتخابات را وظیفه همه مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور بوده و باید همه شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.
انتهای پیام/