نگاه جهان به آمار شرکت‌کنندگان انتخابات در قم است
نگاه جهان به آمار شرکت‌کنندگان انتخابات در قم است
حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر نقش نمایندگان قم در مجلس و کشور گفت: حضور مردم قم در انتخابات مهم‌تر از شرکت سایر شهرهای دیگر است زیرا بسیاری از اتفاقات مهم از قم نشاءت گرفته و دشمنان اسلام و کشورهای بزرگ به آمار شرکت‌کنندگان قم در انتخابات نگاهی ویژه دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با اشاره به جایگاه شهر قم اظهار داشت: مقام معظم رهبری معتقد هستند شهر قم شهر قیام و اقامه قیام بوده و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش جدی دارد.
وی با یادآوری حضور همیشگی مردم شهر قم در حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم قم از پیشکسوتان انقلاب و حامی حقیقی نظام هستند و این تعبیر مقام معظم رهبری بر نامیدن شهر قم به‌عنوان شهر قیام و اقامه قیام تأییدی بر نقش مؤثر مردم قم در نظام جمهوری اسلامی است.
عضو شورای اسلامی شهر قم با یادآوری نکات مهم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: مسائلی در انتخابات پیش رو مطرح‌شده که نیاز است نسبت به این مسائل آگاهانه‌تر و با بصیرت و روشنگری انقلابی روبه‌رو بشویم.
وی تأکید کرد: مردم قم با انتخابی دقیق، صحیح و درست باید به آبادانی شهر قم و رفع مشکلات جوانان در حوزه مسکن و اشتغال کمک کنند و باید با نگاهی جهانی نه‌فقط یک کلان‌شهر به انتخاب خود نگاه کنند تا امکان ارائه خدماتی جهانی فراهم شود.
حجت‌الاسلام استقامت شهر قم را جهان شهر نامید و بیان کرد: مردم قم علاوه بر شرکت در انتخابات بر شرکت جوانان و همه مردم در انتخابات تواصی کرده و بر این شرکت اصرار داشته باشند زیرا در این برهه تاریخی شرکت در انتخابات واجب و لازم است.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شرکت پرشور در انتخابات مهم‌ترین اتفاقی است که می‌تواند برای سرنوشت کشور ما در داخل و خارج رقم بخورد، لذا نیاز است از تمام امکانات خود برای دعوت مردم به انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند استفاده کنیم.
وی خطاب به مردم قم گفت: حضور شما مردم قم در انتخابات مهم‌تر از شرکت سایر شهرها است زیرا بسیاری از اتفاقات مهم از قم نشاءت گرفته و بسیاری از شهرها و همچنین دشمنان اسلام و کشورهای بزرگ به آمار شرکت‌کنندگان قم در انتخابات نگاهی ویژه دارند.
حجت‌الاسلام استقامت انتخابات مردم قم را در طول تاریخ در سرنوشت مجلس شورای اسلامی مؤثر خواند و افزود: نمایندگان شهر قم در مجلس نیز موردتوجه بوده و تأثیر بیشتری نسبت به ۲۹۰ نماینده دیگر دارند و این نشان می‌دهد مردم قم باید با بصیرت بیشتری در انتخابات شرکت کنند.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان تذکر داد: شباهت اسمی یکی از شرکت‌کنندگان در مجلس شورای اسلامی با بنده شبه حضور مرا در انتخابات ایجاد کرده است، لازم است بگویم من به‌عنوان نامزد انتخاباتی شرکت نکرده و تنها این یک تشابه اسمی است و در حال حاضر باافتخار نماینده شورای شهر قم بوده و در انتخابات شرکت می‌کنم.
انتهای پیام/