حضور در انتخابات فرصتی برای تحقق آرمان‌های ملی و انقلابی است
حضور در انتخابات فرصتی برای تحقق آرمان‌های ملی و انقلابی است
صابری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مقدس قم با تأکید بر حضور در انتخابات برای تحقق آرمان‌های ملی و انقلابی مردم گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب افراد توانمند ضامن تحقق مطالبات مردم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای ملی و انقلابی دانست و اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای تحقق آرمان‌های ملی و انقلابی بر زمین‌مانده بوده و باید از این فرصت در جهت رشد و توسعه کشور استفاده کنیم.
وی با دعوت مردم بر شرکت پرشور در انتخابات افزود: بخشی از مطالبه گری ما بر تحقق برنامه‌ها و توسعه کشور منوط بر شرکت در انتخابات و دعوت افراد صالح و توانمند به مجلس شورای اسلامی است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امروز کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی قدرت و عزت خود را از حمایت مردم و رشادت شهدا داشته و این حمایت علاوه بر دستاوردهای ملی، دستاوردهای جهانی نیز برای ما خواهد داشت.
دکتر صابری یادآور شد: یکی از ثمرات شرکت حداکثری در انتخابات هشدار به نمایندگانی است که قرار است مطالبات مردم را پیگیری کنند زیرا نشان می‌دهد مردم با تمام توجه و تمرکز عملکرد نماینده انتخابی خود را رصد می‌کنند.
وی خطاب به نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عملکرد نمایندگان را رصد کرده و برای حفظ شورونشاط اجتماعی نباید اجازه بدهیم امیدهای مردم ناامید شود و باید در جهت رفاه مردم گام برداشت.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم در پایان بیان کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم و هر رأی تائید بر قدرت و عزت جهانی ایران خواهد بود و نباید به این مهم کم‌توجه باشیم و اجازه دهیم دشمن برای ما تعیین تکلیف کند.
انتهای پیام/