انتخابات صحنه قدرت‌نمایی مردم ایران است
انتخابات صحنه قدرت‌نمایی مردم ایران است
محمود مسگری با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انتخابات صحنه قدرت‌نمایی مردم ایران است و این حمایت از نظام و انقلاب پشتوانه حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن جهانی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری با تأکید بر شرکت پرشور در انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات نشان از قدرت مردم در تعیین سرنوشت کشور داشته و مردم باید از این قدرت در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.
وی پاسخ به مطالبه‌های قانونی و درست مردم را منوط به شرکت در انتخابات دانست و افزود: برای تحقق مطالباتمان باید افرادی صالح و با کارنامه‌ای موفق را انتخاب کنیم تا بتوانیم مشکلات استان را پیگیری کرده و به سرانجام برسانیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: امام خمینی(ره) با بیان میزان رأی مردم است بر قدرت و جایگاه مردم تأکید داشته و امروز باید این قدرت و جایگاه را به مردم یادآور کنیم و منتخبین نیز بدانند مردم عملکرد آنان را پیگیری خواهند کرد.
وی در پایان تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی صحنه قدرت‌نمایی در جهان است و باید نشان دهیم این حضور و حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تا تشکیل تمدن جهانی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/