برای رسیدن به قله؛ باید با آگاهی و بصیرت مجلسی انقلابی و کارآمد تشکیل شود
برای رسیدن به قله؛ باید با آگاهی و بصیرت مجلسی انقلابی و کارآمد تشکیل شود
دهناد با یادآوری بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: برای رسیدن به رشد و پیشرفتی که بیش از 14 بار در بیانیه گام دوم از آن سخن گفته‌شده باید انتخاب امروز را با آگاهی و بصیرت انجام دهیم تا مجلسی انقلابی و کارآمد تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد با اشاره به‌روز انتخابات در ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: در کارنامه انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران برگزاری ۳۹ انتخابات ثبت‌شده و این نشان از مهم‌ترین نقطه مثبت و درخشان جمهوری اسلامی ایران یعنی مردم‌سالاری دارد.
وی به سیره امامین انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: همیشه تاکید جدی بر ضرورت و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات داشته‌اند و جمهوریت اسلامی را منوط بر برگزاری انتخابات دانسته‌اند زیرا با این مشارکت بدخواهان کشور ایران که به دنبال ایجاد فتنه و بحران هستند، نابود خواهند شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: دشمنان با فضاسازی برای ناامیدی جوانان و دمیدن روحیه یاس برای حل مشکلات به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند اما مردم نجیب و آگاه ایران همیشه بین برخی مشکلات و ضعف‌ها و آرمان‌ها و اصول انقلاب تفاوت قائل بودند.
وی مردم ایران را در حمایت از انقلاب و ولایت مداری ثابت‌قدم دانست و بیان کرد: مردم ایران هیچ‌گاه ضعف بعضی از مدیران و کارگزاران در مدیریت کشور را پای ناکارآمدی نظام نگذاشته و به اصولی که برای آن قیام کرده‌اند، پایبند‌اند.
دکتر دهناد با یادآوری بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: برای رسیدن به مقوله مهم پیشرفت که بیش از ۱۴ بار در بیانیه گام دوم از آن سخن گفته‌شده باید انتخاب امروز را با آگاهی و بصیرت انجام دهیم تا مجلسی انقلابی و کارآمد تشکیل شود.
وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات یک گفت گوی اجتماعی در جهت حل مشکلات شکل می‌دهد که می‌تواند عامل اتخاذ تصمیمات و جهت‌گیری‌های کارآمدتری برای کشور شود، لازمه این اتفاق حضور افرادی شایسته و توانمند در مجلس است که با شرکت موثر ما در انتخابات این مهم محقق می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم در پایان حضور خود را در شورای شهر قم به‌واسطه اعتماد مردم دانست و بیان کرد: به‌عنوان کسی که توانسته اعتماد مردم را برای حضور در شورای شهر کسب کند از همه جوانان، دانشجویان، رأی اولی‌ها و عموم مردم درخواست می‌کنم در این انتخابات حضور پیدا کنند.
وی گفت: باید بدانیم بسیاری از دشمنان به انتخابات فردا چشم دوخته‌اند و ما تنها با انتخابی آگاهانه می‌توانیم تمام این توطئه‌ها را نابود کرده و به سمت تعالی و پیشرفت کشورحرکت کنیم و اجازه ندهیم راهبرد بدخواهان ملت و انقلاب محقق شود.