انتخابات فرصتی برای حل مشکلات و انتخاب افراد اصلح است
انتخابات فرصتی برای حل مشکلات و انتخاب افراد اصلح است
اخوان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مشکلات به دست افراد توانمند و شایسته حل می‌شود و شرکت در انتخابات فردا فرصتی است برای حل مشکلات و همه باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات اظهار داشت: امروز چشم جهان به حمایت مردم از نظام و آرمان‌های انقلاب است که پای صندوق رأی دیده می‌شود.
وی انتخاب افراد شایسته و توانمند را لازم پیشرفت کشور دانست و افزود: مشکلات به دست افراد توانمند و شایسته حل می‌شود و شرکت در انتخابات فردا فرصتی است برای حل مشکلات و همه باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: تشکیل مجلسی کارآمد وظیفه و تکلیفی است که امروز بر گردن ما است و انجام این وظیفه فرصت بهانه‌گیری دشمنان و توطئه گران را می‌گیرد.
وی خطاب به منتخبان مردم نیز گفت: امروز زمان عمل بوده و دیگر فرصت دادن وعده‌های غیر اجرایی نیست و باید نسبت به رأی‌هایی که به صندوق ریخته می‌شود متعهد باشیم.
اخوان در پایان بیان کرد: مردم قم در طول ادوار مختلف نشان داده‌اند همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده و هرگز صحنه‌های مهم تاریخی را خالی نگذاشته‌اند.
انتهای پیام/