انتخابات دژ محکمی برای دفاع از آرمان‌ها و صیانت از حرم انقلاب اسلامی است
انتخابات دژ محکمی برای دفاع از آرمان‌ها و صیانت از حرم انقلاب اسلامی است
ملایی با تأکید بر پیروزی مردم ایران و شهر مقدس قم در انتخابات گفت: با همه دشمنی‌ها هر رأی مانند قطره‌ای درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کرد و باید بدانیم انتخابات دژ محکمی برای دفاع از آرمان‌ها و صیانت از حرم انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با یادآوری سالروز شهادت سردار اسلامی دل‌آذر اظهار داشت: حماسه ۲۵ میلیون نفری مردم عزیز ایران در انتخابات حکایت این حقیقت بود که با هر رأی مانند قطره‌ای درخت تنومند انقلاب و اسلام دوباره آبیاری شد.
وی آغاز دشمنی مخالفان انقلاب را از سال ۱۴۰۱ موردبررسی قرارداد و افزود: علارغم دشمنی‌هایی که از سال ۱۴۰۱ شروع کردن و سعی کردن ناکارآمدی انقلاب را به مردم القا و مردم را نامید کنند این حضور ۴۵ درصدی مردم، پیروزی در این میدان بوده و امیدواریم شاهد اعتلای روزافزون انقلاب اسلامی باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: انتخابات دژ محکمی برای دفاع از آرمان‌ها و صیانت از حرم انقلاب اسلامی است، همچنین انتخابات نماد قدرت و اقتدار است و علیرغم کار دشمنان این دژ همچنان پابرجا و مستحکم باقی است.
وی فضای مجازی را به‌عنوان بستری برای اقدامات فرهنگی موردتوجه قرارداد و بیان کرد: باید بپذیریم امروز بستر فضای مجازی بیشترین مخاطب را دارد و رویکرد بیش از ۹۰درصد مردم تهران استفاده از پلتفرم‌های خارجی است و دشمن نیز از این فضا برای ضربه زدن به‌نظام مقدس انقلاب اسلامی استفاده کرده است.
ملایی مشارکت پرشور مردم ایران در انتخابات را نشان از قدرت انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: انتخابات باعث می‌شود افکار نو و سازنده شود و این فضا تمرینی برای نخبگان فراهم می‌کند تا افکار خود را عرضه کرده و افکار مختلف را بپذیریم، همچنین تمرینی برای نشان دادن مبانی اخلاقی و انجام کار تیمی و تیم سازی است.
وی در پایان به جریان‌های مختلف سیاسی و صداوسیما خدا قوت گفت و خاطرنشان کرد: باوجود تمام بی‌اخلاقی‌های افرادی که مورد اعتماد ملت و جوانان بودند رأی آوردند و مانند عصای حضرت موسی دریای قدرت را شکافتند و موفق شدند.
انتهای پیام/