پیروزی مردم در برابر توطئه دشمنان؛ با حضور در صحنه انتخابات
پیروزی مردم در برابر توطئه دشمنان؛ با حضور در صحنه انتخابات
مسگری با اشاره به بی‌اخلاقی‌ها و توطئه‌های دشمن در انتخابات گفت: حضور هوشمندانه و دشمن‌شکن هم میهنان عزیز، خاصه مردم بابصیر شهر قم در انتخابات که در لبیک به فرمان رهبر انقلاب در صحنه حضور پیدا کردند، قابل‌تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در یکصد و بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، با ابراز شکر گذاری از نزول رحمت الهی اظهار داشت: حضور هوشمندانه و دشمن‌شکن مردم کشور و شهر قم در انتخابات که به‌فرمان نماینده امام زمان لبیک گفتند و در این انتخابات شرکت کردن قابل‌تقدیر است.
وی با ابراز تبریک به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی شهر قم افزود: مردم قم با همه بی‌اخلاقی‌ها به توطئه‌های دشمن پاسخ منفی دادند و اجازه ندادن کسانی به اهداف خود برسند.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم، با اعلام آمادگی برای همکاری و هم‌افزایی با نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد در کنار هم و دست در دست هم به سمت تشکیل جهان شهر شیعی حرکت کنیم.
وی از خدمات شهرداری قم نیز در ایام نیمه شعبان و انتخابات تشکر کرد و گفت: از تمام کسانی که در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و حفظ امنیت شهر تلاش کردند تشکر کرده و قدردان هستیم.
مسگری در پایان بیان کرد: ستاره خدمت به مردم به سینه پرسنل شهرداری بوده درصورتی‌که بسیاری از متمولین آرزو دارند در سال چند روز در خدمت مردم باشند.
انتهای پیام/