نیمه شعبان یک هماورد ملی است
نیمه شعبان یک هماورد ملی است
سبحانی با قدردانی از پرسنل شهرداری و نیروهای خدماتی در برگزار جشن‌های نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان یک هماورد ملی و بین‌المللی است و دولت باید به کمک شهر قم آمده و اعتبارات خاص و همچنین تأمین تجهیزات و نیروهای کمکی را برای قم تأمین کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در صد و بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، حضور پرشور مردم در انتخابات را پاسخی منفی به دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان نمی‌توانند مردم را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دور کنند و پیروز واقعی میدان مردم هستند.
وی در ادامه به موضوع برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: مراسم نیمه شعبان به‌خوبی و با خدمات عالی و در امنیت کامل برگزار شد، که این شکوه و پرشوری و امنیت را مدیون زحمات شبانه‌روزی پرسنل خدوم شهرداری، معاونت خدمات شهری ،حمل ونقل وترافیک وفنی وعمرانی و همچنین بسیج وسپاه استان قم هستیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه امسال مدیریت شهری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان درمرحله اول برقراری امنیت بوده که خدا رو شکر این اتفاق با مدیریتی یکپارچه و قوی رقم خورد.
وی از تلاش بیش از دو ماه مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان خبر داد و گفت: علاوه بر دو ماه گذشته از سه‌شنبه تا یک‌شنبه روز میلاد امام زمان(عج) پرسنل شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در محل حضور داشتند و درپایان روز یک‌شنبه بدون استراحت تا صبح مشغول بازگشایی معابر ازبرف بودند.
سبحانی یادآور شد: هنوز شهرداری برای مدیریت برف آماده‌باش بود که روز انتخابات آغاز فرارسید که دراینجاهم مسئولیت پاک‌سازی محدوده شعب از برف تا تبلیغات، حمل‌ونقل، تأمین غذا و مایحتاج اولیه و حتی انتقال صندوق‌های رأی را بر عهده گرفت.
وی درادامه به فرارسیدن ایام ماه رمضان و نوروز نیز اشاره کرد و گفت: هنوز پرسنل شهرداری استراحت نکرده‌اند که باید مقدمات ماه رمضان و ایام نوروز را فراهم کنند و تا پایان فرودین آماده‌باش باشند.
وی اظهار داشت: نیمه شعبان یک هماورد ملی و بین‌المللی است و دولت باید به کمک شهر قم آماده و اعتبارات خاص و همچنین تأمین تجهیزات و نیروهای کمکی را برای قم تأمین کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم، مدیریت شهری در چند سال گذشته مراسم نیمه شعبان را هرسال بهتر از سال گذشته برگزار کرده و این مهم مربوط به آسیب‌شناسی و بررسی درست نقاط قوت و ضعف بوده است و امیدواریم سال آینده نیز شاهد همراهی و کمک دولت دراینخصوص باشیم.
وی خدمات شهرداری در این سه مناسبت را ورای خدمات معمول و روزانه دانست و بیان کرد: شهرداری باید در کنار برگزاری این مراسم‌ها خدمات روزانه ازجمله جمع‌آوری پسماند ، رفت و روب و نظافت شهری و همچنین اداره شهر را نیز انجام دهد.
سبحانی در پایان تأکید کرد:من به نوبه خود از تمام مجموعه مدیریت شهری به‌خصوص جناب آقای شهردار ، معاونین و پرسنل خدوم شهرداری تشکر می‌کنم و به دست تاول‌زده کارگرانی که تا صبح برای بازگشایی معابر نمک می‌پاشیدندوتلاش داشتند بوسه می‌زنم و خواستار سلامتی آنان وخانواده هایشان هستم.
انتهای پیام/