حماسه تاریخی ۲۲ بهمن مردم قم در تاریخ انقلاب خواهد درخشید
حماسه تاریخی ۲۲ بهمن مردم قم در تاریخ انقلاب خواهد درخشید
مردم قم در لبیک به‌فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور انقلابی و پرشور خود در حماسه یوم‌الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را در تقویم پرافتخار مهد و خاستگاه انقلاب اسلامی ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی از حضور گرم و حماسی مردم شهیدپرور قم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

مردم خود، صاحبان انقلاب و کشور هستند و به همین دلیل از این ثروت عظیم، که مایهٔ عزت و استقلال آن‌هاست حمایت می‌کنند و هر جا که نیاز باشد حضور خود را نشان می‌دهند. مقام معظم رهبری

درود بیکران به ارواح پاک شهیدان و مردم مؤمن و انقلابی قم که بار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به‌فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حماسه‌ای پر غرور و دشمن‌شکن آفریدند.

دوشنبه ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ تا ابد به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب بزرگ ما خواهد درخشید و به‌مانند تابلویی زیبا رشادت، مردانگی، غیرت و اتحاد مردم شهر کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را برای آیندگان به تصویر خواهد کشید.

۲۲بهمن  پیامی روشن به جهانیان مخابره شد تا استکبار و صهیونیسم بدانند ملت ایران باوجود کید و کینه روزافزون آنان تا ابد در کنار انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه خواهند ماند و برای اثبات وفاداری خود از چیزی دریغ نخواهند کرد.

شورای اسلامی شهر قم به‌حکم وظیفه ضمن ادای احترام به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران حاضر در این حماسه بزرگ، از آحاد جوانان، زنان و مردان بلندهمتی که در این روز بزرگ علی‌رغم دشواری‌ها و مشکلات با مشت‌های گره‌کرده به صحنه آمدند تقدیر و تشکر نموده و آرزوی پیروزی و بهروزی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارد.

شورای اسلامی شهر مقدس قم

دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷