اختصاص فضاهای ویژه بانوان در بوستان‌ها در دستور کار قرار گیرد
اختصاص فضاهای ویژه بانوان در بوستان‌ها در دستور کار قرار گیرد
نیازمند با اشاره به هفته درختکاری و لزوم توسعه آن گفت: توجه به بانوان و اختصاص بخشی از بوستان‌ها به بانوان در ایجاد شورونشاط اجتماعی و سلامت خانواده تأثیر مستقیم دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با اشاره به هفته درختکاری گفت: شهر قم جز شهرهایی است که توسعه فضای سبز موفق عمل کرده است.
وی اختصاص بودجه مناسبت به توسعه فضای سبز را نشان از دغدغه اعضای شورا نسبت به فضای سبز شهری و جنگلی دانست و افزود: باید مردم در هم در توسعه و هم در نگهداری ورود جدی داشته باشند و این کار با آموزش و فرهنگ‌سازی ممکن است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: فرهنگ درختکاری آن‌قدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری هرسال شخصاً در این روز درخت می‌کارند تا نشان دهند این موضوع فراتر از یک منش ساده بوده و باید به‌صورت فرهنگ عمومی در جامعه اجرا شود.
وی در پایان تأکید کرد: توسعه فضای سبز یکی از مسائلی است که تأثیر مستقیم بر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و باید نسبت به توسعه فضاهای سبز و ورزشی اختصاصی برای بانوان سرمایه‌گذاری جدی شود زیرا سلامت بانوان تأثیر مستقیم بر سلامت خانواده دارد.
انتهای پیام/