توسعه بوستان‌ها با پیوست‌های فرهنگی و اقتصادی در دستور کار است
توسعه بوستان‌ها با پیوست‌های فرهنگی و اقتصادی در دستور کار است
سبحانی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز با رویکرد حفظ منابع آبی و استفاده از پساب و غرس درختان مثمر از سیاست های مورد تاکید است، گفت: توسعه بوستان‌ها با در نظر گرفتن پیوست فکری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های متولی نیز در این زمینه باید حضور فعال داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت با کاشت نهال و شرکت در هفتمین دوره پویش «درخت دوستی بنشانیم»، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: با رعایت کردن نکاتی ساده می‌توانیم فضای سبز شهری را توسعه دهیم و در این مسیر باید به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به الگوی کاشت درختان مثمر در فضای سبز شهری توجه کنیم.

وی افزود: تاکید همیشگی ما در شورای شهر قم به عنوان ناظر و سیاستگذار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، توسعه فضای سبز با رویکرد حفظ منابع آبی و استفاده از پساب و غرس درختان مثمر است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم خاطرنشان کرد: توسعه بوستان‌ها با در نظر گرفتن پیوست فکری، فرهنگی اقتصادی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد و مجموعه‌ها و ارگان‌ها نیز باید برای توسعه زیرساخت‌های بوستان‌ها پای کار آیند.

پایان پیام/