توسعه و سازندگی شهر قم با همدلی میسر است
توسعه و سازندگی شهر قم با همدلی میسر است
محرری با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم کلام و عملکردمان برای مردم امیدوار کننده باشد، گفت: اختلاف‌سلیقه‌ها لازم است در درون سازمان‌ها حل شود و به مردم و رسانه‌ها انتقال داده نشود تا شورونشاط اجتماعی از مردم گرفته نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، در یکصدوبیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت: در روز بزرگداشت شهید از شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و شهدای غزه و شهید سلیمانی یاد می‌کنیم و ان شالله پیرو راه این بزرگواران باشیم.
وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی هستیم و شروع این ماه مبارک با بارش رحمت الهی همراه شده و انشالله همه بتوانیم از فیوضات این ماه الهی بهره‌مند شویم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به آمادگی شهر برای نوروز پرداخت و ادامه داد: شهرداری در حال آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی است و با بیان خسته نباشید برای برگزاری مناسبت‌های گذشته امیدواریم در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته باشد و خدمات لازم را به زائران و مسافران مانند سال گذشته ارائه دهد.
وی به سفرهای راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه با پشتوانه سپاه و استانداری به‌خوبی اجرا می‌شود و شهرداری نیز با اختصاص بودجه برای برگزاری اردوهای فرهنگی و هویتی در این کار فرهنگی مشارکت جدی دارد.
محرری به‌روز شهردار نیز اشاره و تصریح کرد: این روز را به شهردار قم و همه پرسنل پرتلاش شهرداری تبریک میگویم.
وی سپس به برگزاری انتخابات اشاره و از دیدار نمایندگان شورای اسلامی شهر قم با منتخبان مجلس شورای اسلامی شهر خبر داد و افزود: این دیدار باهدف ابراز پیام همدلی، همراهی، هماهنگی و انسجام بود و انشالله بتوانیم در کنار هم در جهت توسعه و سازندگی شهر حرکت کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم توصیه اخیر مقام معظم رهبری را نیز یادآوری و بیان کرد: باید تلاش کنیم کلام و عملکردمان امیدبخش باشد و به‌گونه‌ای عمل نکنیم که کام مردم را تلخ کنیم.
وی بر حفظ انسجام و هماهنگی بین مردم و مسئولان تأکید کرد و افزود: اختلاف‌سلیقه‌ها در درون سازمان‌ها حل شود به مردم و رسانه‌ها انتقال داده نشود تا شورونشاط اجتماعی از مردم گرفته نشود.
انتهای پیام/