لزوم فضاسازی و اجرای المان‌های مناسب برای ماه مبارک رمضان
لزوم فضاسازی و اجرای المان‌های مناسب برای ماه مبارک رمضان
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با اشاره به لزوم فضاسازی و اجرای المان‌های مناسب ماه مبارک رمضان گفت: متأسفانه حال و هوای شهر قم برای ورود به ماه رمضان تغییری نکرده و باوجود تذکر سال قبل در صحن علنی شورا، فضاسازی مناسب با هویت دینی و انقلابی شهر قم به مناسبت ماه رمضان اجرانشده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صدوبیست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رمضان اظهار داشت: متأسفانه هنوز شاهد کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم کودک کش صهیونیسم هستیم.
وی کشته شدن بیش از ۳۰ هزار انسان بی‌گناه را یادآوری کرد و افزود: مردم مظلوم غزه با سرما و گرسنگی شدید مواجه هستند و کودکان بدون شیر و آب در بیمارستان‌ها شهید می‌شوند درحالی‌که جهان اسلامی و جهان عرب نسبت به این موضوع سکوت کرده و به زندگی خود ادامه می‌دهد اما ما جنایت رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کرده و در برابر آن سکوت نمی‌کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه به عدم توجه شهرداری قم به ساخت پارکینگ اشاره کرد و گفت: عملکرد شهرداری در ساخت پارکینگ مثبت نیست و آمارها زیر ۵۰ درصد را نشان می‌دهند این در حالی است که امروز شاهد ترافیک و مشکلات زیادی در هسته مرکزی شهر هستیم.
وی سپس به عدم آماده‌سازی شهر برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در شورا خواستار اجرای المان‌های مناسب ماه رمضان در شهر شدیم اما امسال هم مانند سال گذشته فضای شهر و آذین‌بندی، مناسب هویت دینی و انقلابی شهر قم برای ماه رمضان نیست.
حجت‌الاسلام استقامت در پایان تأکید کرد: برای ماه رمضان به‌عنوان بهار قرآن باید شهر به‌صورت ویژه آماده شود اما تا امروز تغییری در سیما و منظر شهری دیده نمی‌شود درحالی‌که بسیاری از المان‌های نوروزی نصب‌شده است.
انتهای پیام/